torsdag 3 december 2009

Här sitter jag vaken

Klockan är alldeles för mycket för att ens reflektera över för tillfället. Jag sitter här vaken trots mitt bättre vetande, men det är verkligen helt omöjligt att somna. Vet inte om det beror på månen eller något annat...

Fick en lite ledsam stund förut då Henrik inte var på det stället jag var. Ja inte så bildligt talat. Men jag överlever det precis som jag överlevt annat tidigare i livet. Det är ingen livskris även om jag får det att låta så. Blev bara lite nedstämd. Jag borde ju ha vanan inne nu efter så många år i mina skor, jag borde veta att saker inte går som jag vill eller slutar som jag tänkt mig. Bäst att lära mig det, det kanske får bli min första tattuering, MALIN INGET BLIR NÅGONSIN SOM DU VILL ska jag nog skriva på handen, eller underarmen så det alltid kan påminna mig. Låter det som en bra ide?

Nej nu ska jag ta mig ett bloss sen blir det sängen för ännu en stunds sömnlöshet innan jag halkar in i dvalan och förhoppningsvis vaknar innan jobbet imorgon..

Sov gott

Inga kommentarer: