måndag 6 oktober 2008

Lågvattenmärke

Ännu en gång sitter jag hemma och tycker synd om mig själv, idag känns det inte som jag har någon att prata med heller.. Finns säkert någon att prata med men i nuläget vill jag bara få känna mig lite ömklig!

Såg massa foton, gamla foton.. Jobbiga foton och känslor kom upp. Det kommer alltid vara en del av mig och det är för tillfället lite svårt för mig att svälja att det är så..

Känner mig till och med lite övergiven, det är jag ju inte, men det känns så!

Saknar mig själv litegranna, min självkänsla, min nyfikenhet och min spontanitet. Är inte den personen jag helst skulle vara, jag vill vara jag, jag vill må bra med att vara jag.. Nu känns det som jag bara är. Vet inte om det är hösten, lingonveckan eller tillfällig glapp i hjärnan som gör att jag skriver och känner såhär.




Nej nu ska jag inte mala på att jag är dålig, dum eller ensam.


Bara att ta itu med mig själv..



Dagens ord: Satan vad vissa saker ska vara jobbiga!



1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror att det är en blandning av lingonveckan och höstdepression...Man blir ju alltid lite deppigare på hösten..det blir mörkare å allt blir mycket jobbigare. Dock får du inte glömma att det är UNDERBART nu till hösten! levande ljus, myspys! Kallare ute som betyder att man ÄNTLIGEN får ta på sig den snygga jackan man köpt! å de snygga stövlarna!!