måndag 10 november 2008

Buda

Är hemma med Lucas idag då han är förkyld så in i norden. Hoppas han frisknar till snart, blir lite knäpp av att vara hemma.

Har hittat till en budgivningssite och sitter nu på helspänn och gör av med pengar, nejdå är inte så illa som det låter men det är spännande, och ett ganska kul sätt att handla julklappar på om man nu vinner någon auktion. Men personen/personerna som skapat siten är ju inte helt tappade bakom en vagn iaf för dom får nog in pengar till julklappar iaf. =)

Har varit väldigt dålig på att blogga det sista, vet inte om det är någon som egentligen följer mitt mer eller mindre tragiska liv för att inte tala om min mer eller mindre tråkiga blogg.. Sedan jag skaffade ny mobiltelefon har jag heller inte lagt in några av de bilder jag tagit med den. Men bättring på väg hoppas jag.

Sitter här och har lite ångest allt som oftast över vikt och utseende som vanligt, men ska se till att ta tag i det ett tag framöver i alla fall så nu är det dags att banka in vettet ordentligt i huvudet och få mig själv att förstå att ändring inte kommer lätt utan att jag faktiskt får kämpa för det jag vill ha....


Nu ska jag plocka iordning på köksbänken så jag kan laga lite mat till herrn när han kommer hem om en timma!


Dagens ord: Bara börja någonstans, här kanske?



Inga kommentarer: