måndag 17 augusti 2009

Ny vecka

Ny vecka har börjat och med den också nya möjligheter. Låter ju spännande, jag ska faktiskt njuta en hel del denna veckan. Är nämligen ledig imorgon och jobbar kortis på onsdag för att sedan vara ledig på torsdag också. Ska bli skönt att kunna umgås ordentligt med Lucas och hitta på lite roligt som att åka och fiska, och leka på lekplatsen och kanske till och med göra lite krusbärsmarmelad! =)

Klippte mig i lördags, Sandra söt var så gullig att hon kom över och hjälpte mig med det för att senare följa med oss och spela minigolf på Bäcken i Mariestad. Det var trevligt värre trots att vädret inte var riktigt vad man hoppats på. Men småblöta gick vi ändå nöjda därifrån.

Nu ska jag ta och kika på AdLibris för att se om mitt bokpaket snart är på väg hem så man kan ta och börja ordentligt med bokklubben jag spontant startat på www.bubblaomboken.blogspot.se.

Ha det gott nu och ta hand om er.

Dagens ord: Nu börjar hösten komma, köp hem lite värmeljus och lite filtar. Sen är det bara att vänta på att tevattnet blir varmt och öppna boken och njuta

Inga kommentarer: