fredag 14 augusti 2009

oj oj oj läääängesen

Ja det är det, superlängesen jag satt här och bloggade för egen del. Både mycket och lite har hänt sedan jag bloggade sist. Anledningen till att jag inte bloggat är nog att jag inte är ensam längre, och har inte varit det på ett bra tag, jag brukade skriva mycket om vad som hände med mig, men nu är jag två, alltså tillsammans med någon så jag känner att mitt privatliv inte längre bara är mitt utan vårat.

Men ska börja blogga lite smått igen.

Idag gjorde jag något som gör mig glad, startade en bokklubb. Vi är fyra tjejer som ska vara med, får se hur det går men jag känner mig optimistisk i alla fall... ska bli kul

Semestern har kommit och gått, har haft en toppensommar. En sak jag dock är väldigt missnöjd med är mig själv, har släppt kontrollen om mig själv och vikten har skenat iväg, vilket jag nu i höst ska bemästra ännu en gång. Nu jävlar...

Jaja nu ska jag duscha och göra mig iordning för dagens arbetspass.. Snart är det helg, och på söndag ska lilla familjen träffa familjen Arvidsson/Holm och kika på lite flygplan och bada.. *trevlig*

That´s all she wrote..

Dagens ord: Ta tag i det bara, känns så kul när det är gjort

Inga kommentarer: