söndag 10 augusti 2008

Lucky to be in love with my best friend

Ett blött Falköping är det som möter mig när jag kliver av tåget vid spår nummer ett. Luften är tung av fukt och det plaskar om fötterna när man går.
Idag är dagen då min livskamrat kommer hem, han kommer hem till oss. Vi ska dela livet tillsammans och det känns otroligt härligt. Det ska bli spännande att se vart livet leder oss och om vi är så rätt för varandra som vi tror. Har saknat honom nu i några veckor då han har jobbat i Nyköping. Men i detta nu befinner han sig i sin Saab på väg till vårt gemensamma hem. *lycklig*
Ska jobba om en stund, och med en stunde menar jag om lite drygt en timma. Det känns helt ok faktiskt. Ska ner till Göteborg och har ett hotellrum bokat i mitt namn i tre timmar. Så det blir att titta lite på tv innan det är dags att åka norrut igen. Är i Skövde vid 22.28 då Sir Henrik hämtar mig om han lyckas hålla sig vaken vill säga.
Har gått med på en sida som heter gratisbio och därigenom skrivit en artikel som jag sänt till flertalet tidningar för publicering förhoppningsvis. Blir jag publicerad vinner jag en Iphone och det vore ju lite kul..
Nej nu ska jag sätta mig och titta på OS....
Dagens ord: Det är inte alla som har turen att vara kär i sin bästa vän. Är du det? Ta vara på det då!

Inga kommentarer: