måndag 4 augusti 2008

Blött

Regnet det bara öser ner, jag blir blöt om både skor och strumpor
(fast jag inte har några på mig, skulle ju blivit om jag hade)
Sittandes i Falköping. Ska snart ge mig ut i vätan och jobba, det känns ganska motvilligt jag som just börjar torka efter ruschen till orderkontoret från perrongen för en kvart sedan! Men men, det är väl smällar man får ta när man jobbar som tågvärd.
Jag liknar mest en dränkt råtta för tillfället, eller ja man kan ju säga att jag ser ut som något katten just släpat in! *flinar* Dålig humor på topp jag vet! Träffade en kollega på tåget som precis haft sin semester! Han är för härlig han, knappast någon kan undgå att dra på smilbanden när han är i närheten! Och hans semester hade ju varit bra så det är härligt det!
Sitter här och funderar över varför jag har ont i vänster hand, men så dök det plötsligt upp bland minnen och tankar att jag och lillebror hade Guitar Hero maraton i helgen så det har ju sin naturliga förklaring att jag har värk efter denna fullkomligt fingerutmattande aktivitet.
Nu ska jag nog göra mig klar, ska åka härifrån om 10 minuter. Synd bara att handdatorn inte funkar idag. Vad ska jag hitta på då?
Dagens ord: När du har fast förhållande tänk som så när du träffar någon av motsatt kön som både är vacker och intressant.. Han är GAY. Och helt enkelt ointresserad av dig! Så känns det genast lättare! =) *asgarv*

Inga kommentarer: