fredag 21 maj 2010

Systembolag i Nässjö?

Sitter i Nässjö och funderar på vart systemet kan befinna sig i denna lilla "stad", min syster kommer snart till stationen och ska underhålla mig lite under min rast. *glad* Fast att jag är något trött så det hade ju varit skönt att vila en stund, men sova kan man ju göra när man är död så får vänta tills dess.

Jahapp. Hjärtat kommer hem ikväll, ska bli så underbart att få krama om honom och gratta honom, min stora kille. Han fyllde fem år igår. Helt ofattbart hur fort tiden går, kommer ihåg precis hur jag kände för fem år sedan och om ett år börjar han skolan. Mycket märkligt känns det, men bra oxå, är ju så otroligt roligt att ha en så smart och rolig individ i sin närhet.

Nä nu ska jag gå och lägga upp fötterna i en halvtimma så jag orkar med helgen.

*vinkivink*

Inga kommentarer: