tisdag 29 juli 2008

Pirr

Sitter i min kärleks lägenhet ensam och hoppas att få se honom lite till innan jag måste åka imorgon bitti. Sitter här och känner mig trygg och full av kärlek.

Det var den bästa idéen på länge av mig att åka hit när jag hade en dag ledig och inte har Lucas hemma... Bara så bra av mig att åka hit! Blivit så förälskad i Henrik på nytt, jag vet precis vad jag älskar med honom och vad jag hoppas blir vår framtid.

Henrik är i mina ögon:

Den raraste kille man kan träffa! Han bryr sig som ingen annan!

Trygg. Finns inget bättre än att känna sig trygg och omhändertagen!

Söt. Både i finkläder och mjukisar. Men även till sättet.

Kärleksfull. Inget ställe är fel för honom att visa att han verkligen älskar mig och det gör mig glad och stolt.

Busig: Man vet aldrig vad han kan få för sig.

Glad. Och sprider glädje omkring sig.

Mogen.

Rättfram. Med vad han vill och vad han tycker och vågar säga ifrån och stå för vad han tycker.

Svartsjuk. Litegranna sådär lagom som jag gillar det =).


Ja det finns så otroligt mycket att säga om honom! Jag vill bara att han och alla andra ska veta att efter sju månader med honom så finns det ingen annan i min framtid. Och den är ljus och underbar ska du veta!

Älskar dig Henrik! Tack för att du alltid finns där för mig och stöder mig i allt även om jag inte förtjänar det.

Dagens ord: Ta honom/henne inte för givet. Det kan vara ditt livs största misstag!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm...nu hajjar ja inte riktigt här Malin...satt du i hans lägenhet? Bor inte han hos dig?!
Kram Malin

Sirlig sa...

Han har varit och jobbat i Nyköping och blir av med sin lägenhet där på torsdag. O han kommer till Skövde igen den 10:e om det blir som planerat... Förstår att du inte hajjade.. hehe.. men han hade lovat sig på jobb för läääänge sen!

Anonym sa...

Aha! Ja jag började undra.. "finns de ngn annan, har han flyttat ut" hahaha!