måndag 14 juli 2008

Kommit och gått

Fyra veckors semester har kommit och gått, helgen har kommit och gått och varken Lucas eller Henrik är hemma! Känns tomt här! Får blicka framåt! En härlig framtid får jag förhoppningsvis tillsammans med 2 personer jag älskar så otroligt mycket!

*kärlek*

Har jobbat tidigt idag! Har min lingonvecka som bara det gör att dagen känns mer risig än den hade varit annars, men till råga på det så trillar jag ner på spåret när jag ska vara smidig och gå över lite lätt för att kunna logga av min handdator eftersom jag är ledig imorgon! AJJJJ det gjorde ont, och gör det fortfarande. Har lite blåmärken lite varstans. Vad sällan man trillar som vuxen egentlige, kanske händer lite oftare på fyllan och villan men ändå. Jag överlevde dock, men dagen blev ju inte mer glamorös pga av snedsteget. haha..

Dessutom krånglar Comhem så har fått sitta i telefonkö i 30 min innan jag får ge utlopp för min frustration och ställa saker till rätta. Får se om några dagar om det ordnar sig.

Ska försöka mig på att byta plats på sovrum och vardagsrum här hemma. Lite svårt att göra om man är själv dock, får se om jag inte ligger begravd under två soffor och en dubbelsäng ikväll.. För jag är ju sådan att jag vill få saker gjort på en gång när jag bestämt mig för något!

Helgen då! Jobbade massor men lördagskvällen slutade som sådan att jag slutade 23 i Skövde varpå Henrik körde mig till Henrik (en annan Henrik dock) på förfest där jag umgicks med Malin J (sötnos) och Magnus Cullberg som jag inte träffat på år och dag. Vi går in en sväng på Bogrens (som fortfarande suger) och sedan blir det Husaren som faktiskt var riktigt skoj, träffade folk jag inte träffat på år och dag så det var kul. Tack hörrni för en trevlig kväll. Henrik kom och hämtade mig i stan efter min utekväll och vi skjutsar hem Malin och åker hem och "kramas". *flinar*


Nu ska jag sätta igång med något! Borde börjat på GI idag men känner att jag inte orkar så har inte ätit något alls idag typ vilket ju inte alls är bra.. Skärpning Malin.

Dagens ord: Ta hand om dig och blicka framåt!


1 kommentar:

Anonym sa...

Nu har ja signat upp på viktklubb hurru! Å vilken chock jag fick. Ibland på lunchen när ja har bråttom så tar ja ju en lilla menyn, för ja tror att den e bättre än en stor. Men ve å fasa. 800kalorier..HÄRREGUUUD! Nu blir de ordning å reda! Ska vi peppa varandra!?