lördag 12 juli 2008

Utekväll

Sitter i Nässjö och funderar på kvällen som redan är i full gång! Ska jobba klart och då jag är i Skövde igen vid 23 så är det bara att kasta på sig lite andra kläder och leendet som både är lite snett och vinnt och träffa Malin J som jag inte träffat på år och dag och ta ett glas vin eller två med henne! Ska bli skoj tror jag minsann! Vet ju inte om kemin stämmer där fortfarande som den gjorde för antalet år sen då man fortfarande hade ett socialt liv utöver jobb och familj vilket numera börjar falera mer och mer. Men jag är inte bitter! Ska bli spännande non the less!
Henrik har bott hos mig i 5 veckor så numera kallar han Skövde och min lägenhet för hem! Så min lägenhet är faktiskt inte min längre utan våran! Välkommen hem Sir Söt! Du är härlig du! Trots att jag ibland verkar tycka motsatsen, vilket jag är ledsen för! Inte lätt alla gånger att släppa in någon på en gång. I lägenheten eller in på livet! Men jag försöker, har försökt och ska försöka ännu mer! =)
Nej nu blir det ett besök på damrummet innan det är dags att svärta lungorna lite och gå till tåget!
Dagens ord: Var spontan! Det är roligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tyckte då kemin stämde! nästa gång tycker ja vi sätter oss på mummels uteservering eller på voda. Så vi kan prata ordentligt och dricka vin, observera..inga shotts!!