lördag 20 september 2008

Cola är gott

Står framför datorn här i Falköping! Mår som jag förtjänar antar jag efter den häxblanding jag fick i mig i form av diverse olika drycker i både starkare och svagare form! Det märkliga är dock att jag inte var så berusad igår, men dåligt mår jag idag i vilket fall som helst. Ännu ett misslyckande i mitt liv.. *flinar*
Var ute med Sandra söt igår, hon kom över till mig vid femtiden och då blev det ansiktsmask, fransk manikyr som blev mindre lyckad, några cider och glas vin. Vi spelade lite spel och försökte göra oss söta vilket i mitt fall inte riktigt fyllde mina förväntningar men det fick gå ändå.
Nu mår jag illa igen, blir att ta några klunkar cola och försöka se glad ut, som tur är så går inte mitt nästa tåg förrens om 50 minuter så ska väl försöka komma i lite bättre form tills dess...
Dagens ord: Försök tänka efter kvällen före!

Inga kommentarer: