fredag 26 september 2008

Ja blir så deprimert

Nässjö! Funderar på att ta en sväng ut på "stan" om någon ens skulle få för sig att kalla denna småländska ort för det. Men likväl funderar jag ändå på att spendera de få minuter det faktiskt tar att strosa här på att leta efter en film! Lucas kommer hem ikväll och så har jag ledig helg så det blir mys för allt det är värt ikväll.
Sitter även här och funderar på om jag på något sätt skulle ha möjligheten att göra någonting av mitt behov att skriva. Skulle jag kunna knopa ihop något läsvärt kanske till och med? Har det sista gått och funderat på att faktiskt göra en barnbok, men då vill det till att göra bilder också vilket jag är mindre bra på, men funderar i alla fall på att göra ett försök. Nu behöver jag bara ett uppslag för karaktärer och äventyr. *funderar*
Har det sista tänkt en del på den tid som gått sedan "lilla familjen" splittrades i februari förra året. Har tänkt på alla de männikskor jag träffat som på ett eller annat sätt gjort intryck på mig och som fått mig att se vem jag är och hur jag ser andra. Det är ganska intressant att göra inventering bland minnen och människor. Och det är samtidigt skrämmande hur mycket man kan sakna någon då man tänker på personen eller hur mycket man kan sakna sig själv och sättet man varit på tillsammans med någon annan individ. *rappakalja* Bara en massa meningslöst pladder förmodligen men ändock intressant i mina ögon sett.
Nu ska jag ta mig en varma koppen och en ostmacka. Sen blir det att kika efter film innan tåget går (om jag känner att jag orkar och hinner)
Dagens ord: Försök borsta av dig irritationen det är inte värt att låta det ligga kvar på axlarna som mjäll och låta någon annan borsta bort det.

Inga kommentarer: