måndag 1 september 2008

Tänka sig för kanske

Sitter på en barstol i datarummet i Göteborg och funderar över hur värd min blogg är! Jag ventilerar ju mest en massa dravel som inte är av något som helst intresse för någon annan än de som faktiskt gillar att snoka runt i folks liv! Borde tänka mig för och skriva saker som faktiskt är läsvärdiga och till och med, vågar jag säga det, intressanta. Men har varken tiden eller motivationen till att faktiskt göra något åt det. Så då befinner jag mig ändå i detta bloggträsk som består av en rad av meninslösa bloggar om folks liv och samvaro! Vad ska jag göra för att utmärka mig?
Får nog ta och bita i det sura äpplet för att komma på ett nytt upplägg av min blogg.
Men äpplet får vänta för nu ska jag bege mig till mitt tåg för att jobba upp till Skövde igen!!
Dagens ord: Är du tänkvärd? Är jag? Möjligvis inte men jag kanske kan få mig att framstå som det iaf

Inga kommentarer: