fredag 6 juni 2008

Fredagkväll med Da Vinci

Är i soffan som varit den plats jag nog tillbringat mest tid på denna dag!
Denna fredag! Sitter och sneglar på Da Vinci koden, installerar Office på datorn och funderar på hur jag och Henrik ska få MIN lägenhet att bli VÅR. Vi ska göra iordning i Lucas rum nu i sommar, så han känner att han har en fast punkt i livet och ett hem han hör till och trivs i. Det ska bli härligt, måla tillsammans med mina två killar!

Fick precis ett glatt mess från Herr Söt där han frågade om jag visste vilka som är nyförlovade. Varpå jag såklart gissade på hans bror och flickvän. Och det var RÄTT! Så glad för deras skull.. Dom är så söta! Grattis till er!

Åh vill ha bebis.. Inte bra att prata om sånt och se bebisar och träffa folk som väntar bebisar. Men men.. får stålsätta mig och vänta på det som komma skall istället!

Nej nu får jag ta o koncentrera mig på filmen. Och ringa till Henrik innan han ska sova..


Inga kommentarer: