måndag 9 juni 2008

*lycka*

Idag blir jag sambo!

Ska bli så otroligt spännande att starta ett gemensamt liv i ett gemensamt hem med Henrik! Får se vad vi hittar på nu de två första veckorna! Är det lite halvkass väder blir det kanske att göra iordning Lucas rum! Vilket ska bli toppenskoj och är välbehövligt! Goodingen ska få välja färger helt själv, ja med lite guidning från mamma och Henrik!

Livet ser ljust ut!

Trött som skam är jag eftersom när jag vaknade av ett mess i morse stod min mobilklocka på 12.37 vilket var något missvisande eftersom den inte hunnit bli det än! Men då var jag ju tvungen att bli pigg, när ja sedan pratade med älskling i telefon fick jag reda på att klockan bara var 08.06. Ja jisses.. Men nu har jag ju hunnit både vakna och ätit frukost! Vet att jag borde spendera tiden utomhus idag eftersom solen skiner och på nyheterna lovar dom dåligt väder och regn mot slutet av veckan. Men måste plocka lite här hemma och så var jag ju ute hela dagen igår, så så dåligt samvete har jag inte! *flinar*

Nej nu blir det en film innan städningen ska ta vid. Sen blir det att åka till stan och inhandla några saker sen hem igen och göra klart för ankomsten av min blivande sambo *ler stort*

Kanske ska försöka hinna umgåsa lite med Sandra Söt också, får se vad som hinns med!

Dagens ord: Kör på bara, inget att oroa sig för!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur går det med samboskapet? nu ngra timmar in i det nya livet?!

Anonym sa...

Uppdatering!!