onsdag 11 februari 2009

Så fort

Att en dag som börjat relativt bra för en gångs skull kan förstöras så fort! Det är helt otroligt egentliten vad en kommentar eller två kan göra för humöret!
En kollega som inte velat svara på SMS ringde och gnällde vilket egentligen är i stort sett obefintligt på mitt jobb, men så finns det någon som inte fungerar som alla andra heller... Blir ledsen med tanke på hur mycket jag ställer upp på folk i jobbet, känns som om lusten till det försvinner när man får höra något sådant. Kommer iofs fortsätta ställa upp på mina kollegor men vara aktsam med att vänta mig ett tack eller gentjänster. *arg*
Sen har man det ju som man har det här i livet, det tar vändningar som man kanske inte är riktigt beredd på när man tar vissa beslut, men som man bäddar får man ligga. Så antar att jag får skylla mig själv trots att jag inte kan se hur det kan vara mitt fel!. Men så är man ju inte heller den vassaste kniven i lådan. =)
Ett ex som kan vara supertrevlig vissa dagar och precis tvärtom andra. Kan nästan tro att det är han som är hormoniell. ;-)
Jaja gnällas ska det ju! Men nu har jag en sån där äcklig obehaglig känsla i kroppen igen. Vet inte hur jag får den att försvinna.. Kan vara extra mottaglig visseligen eftersom jag inte hunnit äta något ännu. Får råda bot på det med en gång och gå upp och ta mig något att äta...
Så.... färdig gnällt
Dagens ord: Karma............... sug på den ni

Inga kommentarer: