tisdag 10 februari 2009

Värk

Har huvudvärk och sitter i Nässjö. Har inte allt för mycket att göra för tillfället, sitter på rumpan och väntar på bättre tider. Har inte så mycket att säga men tänkte skriva lite ändå!
Vi har hållt på att titta på en massa hus det sista, men i slutändan så kom vi fram till att vi väntar ett tag, självklart kommer vi fortsätta titta om det kommer några intressanta objekt. Men i nuläget blir det att göra iordning min lägenhet och köpa de möbler vi vill ha samt att betala av våra studieskulder *låter som om man ligger back* men så illa är det inte riktigt. Skönt bara att känna att för en gångs skull så kan man både ha kul och spara, och så hade vi tänkt ha det ett tag! Börjar med att tapetsera och måla om lite, har beställt en ny soffa som kommer antingen imorgon eller nästa vecka. *spännande*
Henriks hela familj kommer ner sista helgen i februari. Ska bli himla mysigt att få träffa dom allihopa igen. Fredag till söndag stannar dom! =) O hans äldsta bror ska bli far i sommar, så glad för deras skull...
Har spenderat en del av den megalånga rast jag haft idag med att gå till IKEA i Jönköping, ja naturligtvis inte ända ifrån Nässjö utan ifrån Jönköping Central. O handlade där lite mycket välbehövliga saker, smart sätt att handla på IKEA, för då får man ju inte med sig så mycket eftersom man måste bära det själv.. Ergo, det blir billigare! *smart*
Nej nu ska jag kanske sluta låta som en dum blondin och försöka mig på att bota huvudvärken med en bit Plopp!
Dagens ord: Jag kan dansa för dig! Det kostar bara 320 euro! =)

Inga kommentarer: