måndag 23 februari 2009

Trött och omotiverad

Är galet trött och sjukt omotiverad denna morgon! Men det är ju som det är med att börja tidigt en måndagmorgon! Men än så länge har det gått bra, har ett tåg till så hoppas det går bra den vändan med så är det klart sen. Slutar tidigt idag, och med tidigt menar jag 8.54 i Skövde om allt går som jag hoppas *håller tummen* och sen blir det hem och städa ur klädskåpet med allt vad det innebär. Jisses, ser ut som ett bombnedslag i hallen för tillfället, med en ituslagen garderob och annat skräp vi samlat på oss det sista. =( Men snart blir det ordning på torpet.






Henrik börjar jobba i stort sett när jag slutar idag, så sa till honom igår att jag fixar det själv idag, eller snarare beordrade honom att inte röra någonting för att jag ville ha ordning som jag själv ordnat. Elak jag är egentligen. Börjar snart ha slut på ursäkter för mitt elaka beteende så antingen får jag börja bli snäll och trevlig eller så är det bara att ta itu med att man är elak och varför och sedan göra något åt det!




Nej.. Nu blir det en kopp choklad så bukfetman kan bli större och nöjd för dagen, och sen blir det att gå ut till tåget och filtrera lite luft och sen är det på't igen bara....




Dagens ord: Hellre fet dum och ful?

Inga kommentarer: