onsdag 25 juli 2007

Du är en människa, det kan jag klart o tydligt se!


Nu är jag vaken! Eller ja vaken och vaken? Det vore väl lite synd att säga! Men jag lever och jag sitter upp i alla fall! Ska inte vara överambitiös när man har jobbat sent dagen innan det har jag lärt mig! *flinar*




Vad man vill?
Är inte det väldigt svårt att veta många gånger? Man hoppas ju att man vet, men när det man vill ha uppenbarar sig vill man då fortfarande ha det? Eller är det så att det blir ett enda antiklimax av det? Att man velat ha det så länge att när man sedan får det så funderar man på varför man i början en gång velat ha det! *funderar*

En annan sak man kan fundera på är att ska man då nöja sig med mindre än det man vill ha? Tro nu inte att detta gäller mig! Det är bara lite funderingar jag får av att prata med vänner och folk runt omkring mig!

Vad vill jag då ha?
Jag vill bli gammal med någon! Vill vara så djupt älskad och lika förälskad tillbaka att när jag är 75 år och har barn och barnbarnsbarn (har ju Lucas så missförstå inte) så vill jag fortfarande sova intill och hålla i handen! Vi ska fortfarande kunna ha en härlig konversation och utmana varandra! Finns detta? Det hoppas jag innerligt på!
*drömmer*

Nu är jag inte fullt så seriös som det kanske låter! Men vore det inte härligt att ha en sådan framtid?

Nu ska jag snart göra mig iordning för att ta mig en tvådagars fight med tanter, gubbar o turister nere på Ge-Kås i Ullared. Har hört att det är halvkaos där nere! Men vad gör det? Jag antar den utmaningen! *skrattar*

Nu ska jag spela lite spel! Senblir det duschen!

Dagens ord: Det är inte särskilt viktigt att vi ligger med varann!( Musik av Skinny! Sååå bra bara!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja vem vill inte bli gammal med någon och vara lika förälskad som i början! Blir någon det så tror och hoppas jag du blir det!

//Daniel