söndag 22 juli 2007

Skoj!

Ojojoj! Säger bara det! Sitter här efter en natt med alldeles för lite sömn! Ja tänk nu inte ens den tanken som du började tänka! För det var inget sådant! Jag var ute igår! I Falköping, o ja hade toppenkul! Åkte först på förfest hos en ny bekantskap vilket i sig var jätteroligt! Var lite för feg för att spela gitarr men det gick nog bra ändå! *skrattar*

Sitter o väntar på att en kompis kommer hit med kinamat, åh mums är så hungrig!

Natten som var fortsatte sedan vidare till Plantis. Ett ställe där jag känner två som jobbar så entren blev inte "dyr" och inte drinkarna heller! *flinar* Så kul att se honom, alltså vännen som jobbar där som jag inte sett på ett bra tag! Räckte med att gå fram till baren så såg ja honom med en gång o sken upp som en sol! Så härlig kille!

Vi pratar med en massa folk som jag alltid lyckas göra när jag är ute, vilket jag tycker massor om, sen om någon får skavsår i öronen så får de gå därifrån! *asgarvar* Nej så illa är jag nog kanske inte riktigt! Men kanske! =)

När stället stänger säger jag hej då till några sötisar och hjälper grabbarna grus att städa.. Ja får ju skjuts hem sen så varför inte! Vi åker hem, skrattar o har det gemytligt i bilen i en halvtimma mellan Falköping o Skövde (lät väldigt märkligt) o så stannar vi nere på Östermalm som blir första stoppet för att släppa av en av pojkana.. haha.. Ja den andra kör ju så det vore ju synd att släppa av honom!

Sen är det min tur! Vi sitter o pratar lite i bilen innan jag måste lämna honom för min dejt med sängen! Väl i sängen blir det inte sova än heller, pratar i telefon med 3 olika personer innan jag somnar in vid typ 06.10 i morse!

Nu är det snart mat! Kanske ska plocka på mig lite kläder! Kan vara en bra ide!

Dagens ord: Var snäll även om du är född elak! =)

Inga kommentarer: