torsdag 12 juli 2007

Smaken är som baken!

Baken ja! Den sitter jag på för tillfället, just i denna stund då i Falköping av alla ställen man kan välja att placera den på! Och varför kan man då fråga sig sitter jag här? Jo för att jag har ännu en gång jour, har suttit här sedan 06.00 i morses o kommer sitta här i lite drygt två timmar till! Många underbara förare och kollegor kommer och går igenom dörren, medan jag likväl sitter kvar. Men man får vara glad för det lilla sociala det blir en sådan här dag och ta igen det nästa gång jag jobbar, vilket som det ser ut nu blir på söndag (o antagligen lördag men det vet jag inte än), så vi får se vad helgen hinner med att erbjuda mig då jag är barnledig!


Lucas lämnar mig på fredag igen! Känns som om det blir ett hål i mitt hjärta varje gång det händer, vilket i min mening är alldeles för ofta, men vad kan man göra? Gilla läget! Men han är det bästa som hänt mig, och det kommer nog så vara för resterande delen av mitt liv, svårt att konkurrera med honom! ;-)


Oj oj oj! Magen kurrade lite! Kanske ska sponsra Pressbyrån o gå över o köpa mig en sallad eller dylikt. Och så ska jag ta o göra min redovisning också, inte att förglömma!


Pratade precis med en av mina favvo personer på SJ! Han är så go och glá. Man får ett leénde på läpparna bara man ser honom eller hör hans goá dialekt! Haha... Underbart med härliga kollegor!


Pust! Stön! Stånk!

Städa när man kommer hem är mindre kul, men så ska jag träna oxå vilket ska bli superskönt om nu min syster kan få fart o gå in lite för det! Men får la sporra henne med något!


Dagens ord: Ta det lugnt idag och ta igen det imorgon!

Inga kommentarer: