onsdag 4 juli 2007

Jour!

Falköping!
Staden som Gud tänkte lite mindre på, det är vad jag sitter och tänker på denna dag! Jag kommer (om inget kommer upp) sitta här på min arbetsdag 11-19. Trevligt och enkelt kan man tycka men kan ju bli aningens långtråkigt! Har varit här i snart 30 minuter och redan hunnit kika igenom de sidor jag brukar kika på. Vad ska jag göra nu?

Får se om jag kanske springer in på Pressbyrån o sponsrar dom lite genom att köpa en macka istället för den jag glömde i kylen hemma i morse! Störande värre, men det är ju jag i ett nötskal!

Nu nu nu, vill ha det nu! (nynnar på Kajsa-Lisa) Den låten passar nog mig! *flinar för mig själv*

Vet inte vad som händer i mitt liv just nu! Är singel, vilket jag trivs med, men det känns ändå nån gång om dagen att jag saknar någon! Har vänner, men det är vardagsmyset jag saknar mest tror jag! Kunna krypa upp i soffan intill någon och känna sig trygg och omtyckt för det är ju något av det bästa i livet!

Vill gå ut! Skaka lite på rumpan och ta några öl! Får väl se när det blir! Efter sommaren kanske?! Jobbar varannan helg och när jag inte jobbar har ja ju min lilla guldklimp Lucas.. *drömmer* Min ängel!

Nää nu kanske jag ska ta mig i ***** och se till att göra iordning mina papper!

Dagens ord: Ensam är stark, men två är mysigt!

Inga kommentarer: