söndag 8 juli 2007

Psycho Bitch?

Är det jag? Vad vem och hur är jag?

Ena dagen är jag "on top of the world" och nästa lite längre ner! Tänk om man kunde få vara på topp alla dagar?

Vet inte vad jag är ute efter för tillfället? Ytliga kontakter, vänner, sex, förhållande?
En sak är säker, jag är förvirrad! Vad är det med de människor av andra könet även kallade män, pojkar eller killar? Jag har jättesvårt att ens få minsta förståelse för hur de fungerar! Finns det någon manual?

Nää..

Ska jag skriva vad som finns i mitt huvud?
Jo!

Är jag mindre lyckad? Är jag mindre vacker? Är jag pantad? Vad vill han? Vad vill jag? Ska jag göra det jag känner för eller ska jag skita i det? Ska jag se vad som händer eller ska jag se till att det händer? Ska jag bara låta allt vara o ta det som det kommer eller är jag herre över mitt eget öde, lycka eller olycka?

Är i lite av en svacka idag! Men jag kommer igen! Var så säker!


Vill lära känna mig själv ordentligt så jag är helt säker på vad jag vill, det brukar jag ju vara! Det är något som har vickat lite på min värld antar jag! Men det är bara att ta tag i det så får jag som jag vill!

Kan jag få vara vacker och vara den jag är, kan jag nå upp till de mål jag satt för mig själv eller måste jag hitta nya mål? Kommer jag finna någon att älska högt och som älskar mig tillbaka? Är det vad jag vill ha eller är det bara vad jag behöver? Behöver jag någon för att må bra? Kanske? Stundtals!

Dagens ord: I´m not ready to make nice, I´m not ready to back down!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det någon som kommer få ett lyckligt liv och få det bra så är det den du väljer att dela ditt liv med. Finns ingen så underbar och "nice" person som du! Stå på dig!

//Daniel

Sirlig sa...

Tack! =)