tisdag 3 juli 2007

Spoiled!

Jag sitter här o bloggar, lyssnar på musik och badar fötterna hos en av mina numera bästa vänner! Han skämmer bort mig något så sanslöst mycket, men ibland känns det faktiskt som om jag förtjänar det, men andra gånger känner jag mig nästan elak! Men alla förhållanden är ge o ta, föräldrar, vänner, älskare, killar, syskon, arbetskamrater alla vill ha något av dig och du väntar dig nästan alltid något utav dom!

När jag sitter här reflekterar jag över att jag faktiskt är ledig idag, skönt är det, men dagen går ju så nedrans fort bara, stirrar på klockan i nedre högra hörnet och konstaterar att klockan redan hunnit bli ett. O snart är det dags att äta något, för jag är vrålhungrig!

Ronan Keating ekar i högtalarna och jag nynnar med som jag alltid gör när det är en låt jag känner igen! Sjunger väl hällre än bra som de flesta andra, men det bjuder jag på!

Är lite tom idag! Ska träffa en ny bekantskap, ska bli kul att se vad vi hittar på!

Nu är det lunch!

Dagens ord: Visa varandra respekt, ge och ta, njut av varandra men vad ni gör så utnyttja inte varandra!

Inga kommentarer: