onsdag 11 juli 2007

We can be lovers!

Det är en rad i en låttext som är med i den underbara filmen Mouline Rouge! Inget annat! Tycker den är ruggigt bra och satt och tänkte på den o att just den frasen kanske väcker intresse! *flinar*

Finns många sätt att väcka mitt intresse har jag märkt! Men nyckelorden är nog ändå, charm, ärlighet, glimten i ögat, självsäkerhet och massa humor! Det är många som har dessa egenskaper men som ändå inte lyckas så jag måste väl säga att det har något att göra med kemi oxå, något som är sådär oförklarligt!



Gillar spänningen i att gilla någon! Men det är ändå något som gnager i mig! Som säger till mig att gör si och gör så för annars blir du sårad eller sårar någon annan! Trots att jag inte blivit sårad på det sättet, sviken visst har jag blivit det, men inte sårad så att det skär i hjärtat (av vänner möjligen men aldrig av en man)! Ponera att jag gillar en kille, jag tror bestämt att han gillar mig med, vi ska träffas eventuellt, och tänk om det blir en total flopp? Vad gör jag då? Fortsätter jag gilla killen och ger det ett försök till o ett till efter det? Det är det som är det läskiga, men det värsta som kan hända är nog ändock att jag blir förälskad utan att känslorna är besvarade! Den situationen måste vara tuff!

Nu väntar jag på att vännen kommer hit och ska kika på film o äta frukt o kex.. Mmm.. smarrigt! Lucas åkte precis med sin far till sina farföräldrar för att fira sin fars 26-årsdag! Så nu ska jag kika på Se upp för dårarna och slappa lite!

Dagens ord: Låt inget avskräcka dig! Stå på dig! Du är stark! Du klarar allt!

Inga kommentarer: