tisdag 10 juli 2007

Unik?

Så finner jag mig själv sittandes här igen! Funny how the world works!
Ljudet av Natasha Beddingfield ekar i rummet och jag sitter och funderar över livet i allmänhet och livet med killar i synnerhet! Det är kul, spännande och trevligt att leva alla gånger, men vad mycket lättare det vore om man lixom fick små tankebubblor över huvudet så förstod man men en gång att det var värt att lägga energi på just den personen eller så inser man att det är helt lönlöst att ödsla tid på honom/henne! *tänker*

Lucas är med mormor och morfar i stora skogen och plockar svamp, oh vad jag saknar honom trots att jag vet att jag ser honom snart igen! Så är livet som mamma!




Nu ska jag ta tag i mig själv o göra det jag behöver göra innan jobbet!

Dagens ord: Var människa är unik, spännande och har erfarenheter ta detta i beaktande när du är beredd på att döma!

Inga kommentarer: