torsdag 19 juli 2007

Saknad!

Sitter på orderrummet i Falköping som så mången gång förut! Sitter dock inte jour idag utan har farit o flängt i både Nässjö och i Göteborg redan idag! Så jag har allt hållt igång! Ska åka igen om 20 min för att jobba upp till Töreboda och tillbaka sen är min arbetsdag gjord! Sen kommer nog min lilla goding Lucas hem! Saknar honom något så sanslöst!
Exet ringde igår och frågade om jag o Lucas skulle göra något speciellt nästa vecka! Nej sa jag då fast ändå fundersam, så kom det, som ett knytnävslag i magen! Han ska åka på sista-minuten resa och ta Lucas med sig om det var ok med mig! Klart det är ok med mig! Ja har ju varit på Rhodos med godingen o så blir det Thailand i höst i 2 veckor så det är klart han ska utomlands med pappa oxå! Men så fort jag sagt att det var ok fick jag ont i magen! Då blir det ju nästan tre hela veckor utan min älskling! Vad ska jag göra? Och till råga på allt detta så ska Lucas komma hem ikväll för att eventuellt åka på lördag då! Men då kommer ju kruxet, ringde turfördelningen och de har en tur åt mig imorgon fredag! O då inte vilken tur som helst utan en så jag börjar 13,25 och jobar till 23,55. Jättekul verkligen! Då kan jag ju inte njuta av den lilla tid jag har med Lucas. Så jag ska prata med dom igen o säga som det är och hoppas på det bästa! Vill verkligen få vara med honom, mysa med honom o få honom att förstå att mamma älskar honom!
Trött som vanligt! Blir nog tidig säng ikväll om det funkar! *drömmer om hur skön sängen där hemma är*
Kanske är både barn och jobbledig på lördag! Finns det något att göra då? *funderar*
Dagens ord: Njut idag, imorgon kanske du inte har möjligheten!

Inga kommentarer: