fredag 27 juli 2007

I´ll be right here waiting!

För att ta orden ur en superkänd ballad! Men lite så är det väl i livet? Man väntar alltid på något, spelar ingen roll om man försöker vara herre över sitt öde och ta det man vill ha, det kommer alltid vara något eller någon man väntar på! Om det så bara är något så enkelt som bussen! *flinar*
Min syster, jag, Andreas, min bror och Tobias på Rhodos!

Sitter framför datorn igen! Kan inte förstå denna mystiska dragningskraft detta ting av lite sladdar och kretskort har!
Tänk om jag kunde varit den som uppfann den! Va rik jag hade varit då! *funderar* Men tror inte att man har mindre problem om man är rik, gillar mitt liv som det är ändå!

Många saker som hänt, exet sedan nästan åtta år tillbaka gjorde ju slut, vi blev en splittrad liten familj med en liten goding som hoppar mellan oss vecka till vecka! Jag har skaffat mig en del nya erfarenheter, bland annat den att jag är stark, och att jag faktiskt kan vara omtyckt för den jag är! Vilket är helt otroligt sanslöst skönt att veta! För jag är inte typen som försöker vara någon jag inte är! Bara Malin här! Like it or leave it!

Ska snart jobba lite! Jobbar till 23 ikväll. Ska bli kul, även om jag dock för tillfället är något omotiverad, men det brukar släppa när jag kommer på tåget! Så himla lycklig att jag fick det här jobbet, det bästa jag haft!

Nu blir det frukost o sen duschen eller så!

Dagens ord: Även om ditt hjärta gråter är du stark och kan ta dig igenom allt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Är det någon som bara är sig själv så är det DU! Uppskattas väldigt ska du veta. Inte många som har den styrkan att kunna vara så!

//Daniel