tisdag 20 maj 2008

Grattis

Det är nu hela tre år sedan jag låg i förlossningssalen och väntade på min ängel! Den dagen är för alltid etsad i mitt minne och för andra året i rad så har jag inte möjligheten att träffa den person som jag älskar mest av allt i hela världen, som jag givit liv, MIN LUCAS... Idag blir han alltså tre år! Jisses vad tiden går fort!

Grattis på treårsdagen Lucas!

För övrigt så har jag jobbat färdigt för dagen och klockan har inte ens hunnit bli nio... Har kommit hem från jobbet, satt mig i sängen med en kopp te och datorn i knät och tittat på 27 dresses! Den var mysig, något förutsägbar som de flesta andra filmer i den genren men den passade mig perfekt.

Om en stund ska jag ut och promenera med Sandra söt och hennes lilla Heiley (eller hur fanken dom stavar).. Ska bli gött att komma ut lite idag igen!

Hade tänkt att åka till Nyköping, ringa Henrik när jag väl var där och prata med honom i telefon samtidigt som jag vandrade genom stan mot hans lägenhet, men så ska han på fotbollsträning av alla mindre spännande saker att göra när flickvännen tänker komma och överraska, med mys och matlagning, nej då ska man träna fotboll.. Och dessutom komma med undanflykten att jag inte vill att han ska bli pluffsig.. Hahhaha.... Finns andra sätt att inte bli pluffsig på än att hoppa över en träning för att umgås med någon man tycker om.. Men men jag är inte bitter! =)

Så nu har jag hela dagen till förfogande och likadant imorgon! Funderar på att jobba extra imorgon om det behövs, får se vad som dyker upp under dagen! Annars går det väl säkert att ragga upp någon man inte fikat med på ett tag! Som sagt den som lever får se! Just det ja, ikväll är det ju GossipGirl och måste ju få reda på om det är en serie som är värd att följa efter mitt monstermaraton i söndags. *skrattar*

Nu blir det lite vila sen lite äta och promenad!

Dagens ord: Försöker du överraska någon se till att det inte är du som blir överraskad!


Inga kommentarer: