torsdag 29 maj 2008

Mustachen i öronen

Nässjö! Vad ska det vara bra för? Sitter här och har gjort det i en halvtimma, ska sitta i ytterligare 50 min ca innan jag får åka hemåt igen!
Jobbat ner till Göteborg tidigare idag och hit och sen blir det bara uppåt igen sen är jag ledig för helgen! Hade en man med kritvitt hår med mig på tåget, men så såg jag till min förskräckelse att han hade tjocka tussar av svart hår som vällde ut från öronen på honom.. Jisses.... Har inte så mycket att skriva idag tycks det! Hm... Var längesen jag skrev och har väl kanske legat av mig lite under den tiden jag varit avskuren från internetvärlden och dess glorifierade bloggar. Men nu så är jag på G igen!
Ska åka till Nyköping imorgon! Och träffa min älskade pojkvän som jag snart får äran att kalla för sambo! Ska bli helt underbart härligt att få krypa ner hos honom varje kväll och se honom varje morgon när jag vaknar. Någon som tar han dom mig när jag inte är 100% och som tycker om mig mest när jag förtjänar det minst, för det är då jag behöver det som mest!
Pratade med honom för en liten stund sen! Han blev putt, fick något att göra och sa hej då! Tragiskt! Ont i hjärtat fick jag! Det hela är så nämligen att det var en kille jag haft olyckan att strula till det med en gång i tiden som frågade om jag ville vara vän på Facebook. Och jag hade tackat ja när jag pratade med Henrik. Jag frågade honom om han blev sotis och det blev han inte men putt blev han.. Jag frågade varför och han svarade inte! Varför ska kärlek vara så komplicerat för? Det är ju inte så att jag ens ägnat den där killen en tanke sedan det hände i stort sett och för det andra så är det ju längesen och redan glömt! Jaja.. inte lätt sånt där.
Känns dock inte så kul att åka till honom om han inte är glad på mig! Och mindre roligt att gå på ett bröllop och försöka vara trevlig mot personer man inte känner! Jaja det ordnar sig väl det me, får väl bara vara tyst i värsta fall, det brukar ju funka för vissa!
Nu ska jag göra annat, som att gå ut och sätta mig i solen en stund!
Dagens ord: Gammalt är tydligen inte alltid glömt!

Inga kommentarer: