tisdag 20 maj 2008

Jobbig sits

Sitter och tittar på GossipGirl och värker av saknad och längtan.

Vill ha dom här, vill vara med dom varje vaken stund och mitt hjärta slår och klagar över den ensamhet som nu sköljer över mig! Vill inte sitta här och sukta och tråna efter mina älsklingar!

Lucas fyller som sagt år idag, kan vara därför det känns lite extra jobbigt att inte ha honom här hos mig. Och Henrik tränar fotboll så honom kan jag inte prata med om att jag har det lite jobbigt just nu..

Skickade för övrigt mess till Lucas pappa för att fråga om det fanns någon möjlighet att ha Lucas mer än jag har i nuläget. Han svarade att jag var smått dum för han saknar honom minst lika mycket när han inte har honom hos sig. Men för ett tag sedan lät visan annorlunda, då praktiskt taget han bad mig ta hand om Lucas mer. Nåväl låt oss inte fördjupa oss allt för mycket i mitt dunkla och smått dystra tidigare liv.

Lucas ringde dock förut! Han blev ledsen för andra gången idag när han pratat med mig. Han ville komma till mig med en gång och blev ledsen när jag sa att det var på fredag han skulle få komma hit. Han ville inte komma hit sen utan nu på en gång. *suckar* Likadant i morse när jag pratade med honom och han ville att jag skulle ta honom till dagis och jag sa till honom att det var pappa och hans tjej som skulle ta honom dit.. Sen pratade jag med "pappas" nya tjej ikväll oxå och hon sa att Lucas är mammig varje dag! Vad ska jag göra? Han är verkligen min veka och sårbara punkt, min Akilleshäl! *suckar ännu en gång*

Nej nu ska jag ta mig ett bloss sen blir det mer Gossip för mig! Längtar tills jag kan få prata med Henrik om dagen som varit och säga till honom vad han betyder för mig! För satan i gatan vad mycket han betyder!

Inga kommentarer: