söndag 18 maj 2008

Ser framåt

Sitter nu här och ser framåt. Jo visst jag ser på tvn där ett megamaraton av GossipGirl avsnitt rullar för tillfället men jag blickar även framåt på det icke abstrakta sättet.

Fick gråta av mig inatt och prata med personen som stöttar mig mest och får mig att känna mig trygg, så idag känner jag mig starkare än jag gjort på ett tag! Måste nog erkänna att jag ibland behöver få släppa lite på trycket och låta tårarna rulla..

Åh.. känns lättare idag.. *så glad*

Börjar med små uppdateringar som är loooong overdoo för att vara lite internationell, så tar tag i mig själv bit för bit... Började med att måla naglarna så där chickt... Fransk manikyr.. Hihi i äkta gossip girl anda... Oj oj oj påverkad alla redan? Det kan aldrig vara bra.. Tur att jag inte är rik, smal, lång och lite snyggare.. Då skulle man kunna kalla mig wannabe eller liknande och det vill vi ju inte! Eller? *skrattar* Ja du ser humöret pekar uppåt...


Nä nu blir det ett avsnitt till sen får jag ta o röra lite på mig! Alltså ifrån soffan, genom hallen där transformationen ska börja för dagens runda i träningsskorna.. =)

Dagens ord: Ibland kan man behöva uttrycka något jobbigt som dagen efter känns luften lättare att andas och man vet att någonstans bakom de gråa molnen så skiner solen! =)



Inga kommentarer: