fredag 2 maj 2008

Tidningsklagarna och jag

Jaha så sitter jag i Nässjö igen! Känner mig lycklig och nedstämd med en gång! Nedstämdheten grundar i att jag saknar mig älskade Henrik som ligger sjuk hemma och har gjort det några dagar, sen även att familjen som hade mage att ringa Expressen efter en tråkig kväll på tåget går på tåget i Mullsjö gjorde inte saken bättre.. Dock var de trevliga och så men känndes ju i magtrakten när de klev på efter det sättet jag ställt upp för dom och dom sedan behandlat mig! Men men....
Sandra Söt är numera mamma till en liten mörkhårig sessa som vägde 3300g och var 50 lång! Cm då alltså inte meter eller så.. *flinar* Så otroligt glad! Ska bli så härligt att se henne utvecklas som människa... eller ja dom ska jag väl säga för det lär de väl alla tre göra.. men tänkte mest på Sandra. Min bästa vän! Älskar dig gumman och grattis igen!
Ska nog åka till Nyköping ikväll.. Måste få träffa honom.. Vet inte vad jag gör annars!
Happ har tömt lite.. känner mig lite kass idag.. Började bra men fortsatte inte på den vägen... Älsklingen har varit hos farbror doktorn och tagit div tester men inte fått reda på något mer än så! Det är inte halsfluss eller körtelfeber iaf, det låter ju lovande. Men fler provsvar skulle komma inom en vecka typ.. *håller tummen för att det inte är något då*
Dagens ord: Visa att du bryr dig! Ta aldrig någon för givet!

Inga kommentarer: