måndag 5 maj 2008

Vi ringer upp dig

Har precis ringt MVC där jag ska boka tid för undersökning! Tänkte det kan vara bra att se så allt står rätt till med en lixom! Var ju ett tag sen jag blev kollad så det kan ju bara vara bra eller? Så dom ska ringa upp snart!

Vaknade för övrigt för en stund sen och kännde mig ensammast i hela världen! Vet inte varför, det bara känndes/känns så! Fick en bild på Sandra Söts lilla tös och hade fått ett mess av min darlo i Nyköping! Men åndå infinner sig inte känslan av harmoni! Går upp på toa, ut på balkongen, tar mig en kopp te med honung i men känslan försvinner ändå inte! Nu sitter jag här i sängen i sällskap av min dator som alstrar värme men mer mänsklig än så blir den inte hur gärna man skulle vilja det! Tänk om min kära dator kunde prata med mig, den som läst och hört så många av mina "hemligheter"!

Nu ska jag ringa Henrik och förhoppningsvis försvinner känslan av ensamhet då!

Dagens ord: Ensam? Finn en vänn!

Inga kommentarer: