lördag 17 maj 2008

Make my own happiness

Lyssnar på lite smådeppig musik och värmer mat i micron. Det blir något jag sparat i frysen. Får väl se hur det smakar om en stund antar jag!

Vet inte vad det är med mig riktigt! Känner mig äckligt tom! Vill inte vara sån här! Har ingen motivation till att göra något alls i nuläget och det stör mig ännu mer än något annat. Skulle gått ut och gått i
nnan jag börjar jobba idag, men ska göra mig klar inom två timmar och då ska jag hinna äta och duscha och så innan oxå, vilket inte är något annat är billiga ursäkter men just idag så känns det som om dom får vara fullt godtagbara. Lingonveckan börjar nu med, så synd om mig!

När ska mitt nya liv börja?


När får jag ork lust och vilja att ta tag i mig själv och de saker jag ser mig själv göra!? När? Jag är inte dum utan jag vet att det är jag som är min egen lyckas smed, men varför känns det då ibland så motigt? Jag känner mig liten och ensam i världen trots att jag vet att så inte är fallet! Det är nog så att jag bara inte klarar av att se mig själv så lycklig som jag faktiskt förtjänar att vara, som jag faktiskt är. De frågor som virlvar runt blir då "när kommer det gå fel?" är det ett mänskligt fenomen eller bara ett Malinfenomen? *flinar lite vid tanken*

Jag är lycklig! Jag har hittat en underbar kille! Förhoppningsvis killen med stork K som kommer bli mannen med stort M. Jag har några få nära och härliga vänner, jag har en underbar och stöttande familj. Jag har en son jag gör allt för, som gör mig glad bara vid tanken på honom! Jag har ett roligt jobb med toppenbra arbetskamrater vilket jag vet är få förunnat! Men varför måste jag då ifrågasätta allt? Varför smyger sig tankar som är jag värd detta och kommer det hålla
in i mitt huvud?


Äh.. GAska upp dig nu för fan! Dig är det inte synd om. Du har det lätt! Eller iaf lättare än många andra! Se nu till att verkligen bli din egen lyckas smed. Få struktur på dig själv och ditt liv och sätt upp mål för dig själv som du inte är rädd för, och gör saker som vet att du i slutändan inte ångrar för de gjort dig lycklig och var dig själv!

Jag är Malin! Jag är bra som jag är! Bara några mindre justeringar så blir du prima!

Dagens ord: Börjar du ingenstans så kan du heller inte nå dina mål eller komma vidare!



Inga kommentarer: