torsdag 15 maj 2008

Häpnas

Ska snart vila här i Nässjö dit jag just precis anlänt! Är lite slö i huvudet idag och något tynger mig ytterligare en gång. Antagligen är det så att jag är lite tung i hjärtat för att jag ska lämna Lucas på dagis imorgon och ser honom inte igen på en vecka! Och så har Herr Söt åkt hem till Nyköping igen efter några dagars kärlek och gnabbande. Saknar honom massor!
Gick till orderrummet där jag nu befinner mig, och på vägen hit så ser jag en tant (lite skum) som står och ser häpen ut när hon samtalar med en yngre man som är svart/mörkhyad/av utländsk härkomst. Hon står och iakttar honom, lyssnar och ser både häpen och ivrig ut. *skrattar* Folk är roliga! Härligt att alla är så olika!
Nu ska jag snart gå till rummet som är bokat för mig och vila för jag åker inte ifrån Nässjö på ca 5 timmar! Segt, javisst men vad gör man? Hoppas nästa turlista ser bättre ut vad gäller uppehållen!
För övrigt så har vi firat min familj i helgen som var. Mor, far bror och så Lucas eftersom det inte gick att passa in att fira honom närmare hans födelsedag. Han fick en cykel, en trampbil och lite piratsaker, en traktor och lite annat smått och gott. Bror fick lite kläder och ett "spel" och pappa han fick lite köks-braha-grejjor och mamma en mp3 på 2gb.. Hon blev själaglad..
Nej nu blir det lunch sen kilar jag!
Dagens ord: Tänk inte bara på dig själv, våga släpp dina rädslor, delge andra och lyssna.

Inga kommentarer: