tisdag 6 maj 2008

Livet är en serie motgångar

Måste sova lite! För att bli glad och orka med mig själv!

Känns som om allt går emot mig.. Och nej visst så är det inte så i verkligenheten men i själ och hjärta som är tyngt av något som jag inte vet riktigt vad det är så känns det så..

Var hos farbror tanddoktor för en stund sen och fick slänga ut hela 3200:- lite drygt.. Så nu är jag näst intill bankrutt! Det är en 25-års present till bror som skall inhandlas likaså presenter till mina föräldrar och min son! Och detta ska jag klara för ca 1000:- om jag struntar i att äta fram till den 25:e.. Hm.. Henrik säger att han hjälper till men vill klara mig själv.. Nu fan är det dags för mig att återigen ta kontroll över min ekonomi... Har slarvat en del med den så den ska få sig en makeover som heter duga.. Vill ju kunna köpa nya tvn soffan och sängen tillsammans med Henrik sen efter sommaren.. Vill ju skapa ett liv tillsammans med honom och det är så mycket lättare att göra det om man har koll på vart kulorna rullar...

Bläh.. Orkar inte.. nu blir det sängen innan tårarna av självömkan rullar ned för mina kinder som mången gång förut...

Gaska upp dig ungjävel!


Inga kommentarer: