fredag 16 november 2007

..and just when...

när det inte kanske skulle kunna kännas värre så gör det de! Haha.. nu ska man väl inte se det superseriöst med allt jag skriver här som sagt.. Men någon form av känsla finns det nog bakom det jag skriver, och kanske någon mellan raderna oxå.. Så det blir ju en del känslor som spelar med här i bloggen, vilket oxå i sig innebär att det jag skriver och känner ändras i och med att jag får det på PRINT här.. är du med?
Har kontakt med Mathias nån gång ibland fortfarande.. Hur kan han påverka mig så? Förstår det inte? Borde inte vara så svårt att gå vidare när en person har gjort det helt klart för en att det måste vara så och att all kontakt egentligen ska vara bruten, i all evighets evighet!
Sen har jag ju skrivit att jag ska lägga allt på is vad gäller dejting, killar och kärlek för övrigt.. Men det är lättare sagt än gjort, antar att jag kan vara flirtig av mig, men tror oxå att det är en del av min person... Jag är sån! Tror jag! Känns så iaf.. Men inte så att det går till överstyr.. utan bara sådär lite flirtig.. som så många andra människor är, alltså männsklig och trevlig förhoppningsvis! =)
Varför ska det vara så nedrans svårt för? Jag vill ju bara vara mig själv, och kanske till och med vara själv för ett tag framöver, varför blir jag då rädd när jag ska spendera en lördagkväll själv eventuellt?
jaja nu blev det mer skrivet än det var tänkt.. nu ska jag jobba.. take care

Inga kommentarer: