fredag 23 november 2007

Dejtingdjungel




Cajsa Lisa Ejemyr

Lyssnat mycket på henne och gillar hennes texter.. Hon har fått hjälp med texterna av bland annat Robyn.. Hon har en skön avslappnad stil och röst... Och texten i denna låten är rätt skön!

Denna låten passar rätt bra denna dagen då man funderar över sitt liv, sin kärlek och sina dejter både eventuellt kommande och de som börjar ses som historia..


Lucas är hemma! Så skönt! Trots det känner jag mig lite utarbetad idag..

Jobbade till 23,38 igår när det var tänkt att jag skulle sluta 23,01 i Skövde.. Det var en älgpåkörning mellan Habo och Mullsjö så den banan var avstängd i några timmar igårkväll.. Det hela artade sig så att jag o min förare Pär satt fast i Jönköping i omkring två timmar och att jag efter det får ta en taxi ner till Göteborg där jag ska fortsätta jobba på nästa tåg.. Åkte taxi tillsammans med en av mina resenärer som led av diskbrock! Jaja.. nere i Göteborg lämnar vi perrongen 38 minuter sent och jag får göra diverse trafikmeddelanden med flera ursäkter och fixa taxibilar till alla de som inte hann med sina bussar här i Skövde sen.. Ja det är spännande liv på tåget det kan jag ju säga.. Är fortfarande överlycklig över att hitta ett jobb som jag gillar så mycket.. trots att man inte vet vad som händer när man kliver på ett tåg.. *flinar*

Nu ska jag försöka ordna så att min handdator kommer in till Falköping och sen vet jag inte vad som händer.. Om det blir att mysa med Lucas ikväll eller om vi går till mina föräldrar.. Vi får se helt enkelt!

Dagens ord: Ansträng dig.. trots att du är trött.. det är inte någon annans fel.. (oftast)Du har en vilja och ett val..



Inga kommentarer: