måndag 19 november 2007

Så mycket att göra

har jag för tillfället! Ja mycket att göra alltså! Fast bara just nu.. För jag ska egentligen stå i duschen nu.. O så ska jag vara ren o fin om en halvtimma och stå utanför affären för att möta min söta kusin som besöker mig hemma för första gången iaf i denna lägenheten! Men som vanligt gör jag inget utav det jag borde göra!


Nyvaken! *skrattar*

Har verkligen hittat en bra artist.. Chris Daughtry.. Från American Idol.. Så bra.. Kika på YouTube om du är nyfiken, du hittar länk på min sida.. Typ där till vänster *pekar*

Sen ska jag nog till en annan vän o kika på deras hus.. Som de trots allt bott i sen i somras som jag ännu inte fått arslet ur för att hälsa på.. *skäms*

Jaja så kan det gå!

Skriver kanske mer senare!

Dagens ord: Ta tag i det! Skjuta upp funkar ett tag, men kan bli jobbigt i längden!



Inga kommentarer: