fredag 16 november 2007

upp and DOWN!

När något ena dagen känns toppen, så kan samma sak nästa dag kännas botten! Det är märkligthur det där kan fungera! Jaja that´s life I guess!



Nu är det bestä
mt!
Ska inte leta! Sen om jag ändå finner utan att letat då är det en sak, men ska lägga ner det där! Ska försöka njuta av livet, mig själv och Lucas så gott jag kan. Det kommer bli skitbra.. Förhoppningsvis kan väl vi börja titta efter något litet hus eller liknande till våren redan.. *längtar*

Nej men helt seriöst.. tror iofs inte att jag letat med ljus och lykta, åtminstone inte det sista. Men nu ska ja lägga det hela på is.. Visst är det kul att prata med nytt folk o så, men nu är det färdigt.. Sen om det kommer en sötnos o flirtar ordentligt IRL då kanske det är svårare att säga tack o hej men.. jaja.. den som lever får se!

Nu ska jag o sötisen bada!

Dagens ord: Skäms aldrig över dina känslor, det är dom som gör dig mänsklig!



Inga kommentarer: