måndag 12 november 2007

Damn it´s good to be home!

Eller ja hemma är jag ju inte just för tillfället! Är jag någonsin hemma? Känns bara som om jag mellanlandar där ibland bara för att åka igen en stund senare! Är i Nässjö just nu! Haha och det bisarra är att det känns nästan skönt att se den staden igen. *skrattar åt mig själv*
Kan hända att det är någon som hoppas på att få läsa om mina upplevelser i det sköna gröna landet långt borta vid namn Thailand. Det ska du få läsa om! Men inte idag! Orkar inte idag! Är så trött.... helt slut om jag ska vara ärlig. Ont i rygg, mage, huvud och så illamående på det. Knappt sovit eller ätit något på två dagar! Men det ordnar sig.. Lite sjuk ska man väl hinna med att vara emellanåt oxå! *ler*
Kommer även lägga in lite bilder. Hoppas mor skickar över det med bungyt på för det vill jag att DU ska veta är något jag gjort och som är ruskigt häftigt att uppleva!
Är lite småförälskad tror jag! I någon! Men vet inte om känslan är sann men ändock känns det betungande eftersom jag inte tror intresset är besvarat.. Men vad gör det om hundra år? Jag klarar mig! Hade ändå inte tänkt hitta kärlek än, ska göra massa saker innan dess helst. Men sen ska man aldrig säga aldrig heller. Och den har ju en förmåga att dyka upp när man minst anar det! Men denna killen är djup, intressant, ironisk och vacker! haha.. That´s out of my reach! *flinar generat och tänker på något helt annat, hm... fotboll? *
Har mycket och lite att skriva om på samma gång, skönt att vara i Sverige där tangenterna sitter där dom ska och faktiskt gör det man vill att dom ska göra! *skratt*
Nu ska jag se om Nässjöborna här har någon frukt i fikarummet, illa annars.. Men vem vet, det kanske kommer upp igen i vilket fall.. *intresseflaggan*
Dagens ord: Sluta aldrig att facineras av dig själv och din kapacitet!

Inga kommentarer: