tisdag 20 november 2007

Massa umgåsing!

Ja för att uttrycka det milt!
Har i två dagar hunnit med att umgås massor.. Så glad över det! Eller ja, de senaste dagarna över huvud taget så har jag umgåtts massor. Så kul! *glad*

Igår så kom ju kusin söt hit.. Marieh heter hon för den delen oxå.. *ler* Hon kom hit vid tio, vi pratade massor drack några koppar the jag kom på att vi skulle kunna vara ståupp radarpar.. *skrattar* Så roliga är vi förstår du! Kass humor må hända men! Jaja åter till ämnet! Hon lämnade mig vid 15.30 efter vilket jag slappade lite.. Åt lite och sen ringer darling Sandra och är ledsen som satan, orolig blir man och hon kommer över.. Vi pratar, dricker the och myser.. Senare kommer även Elgåsen över efter lite tjat om att han var feg som inte vågade sig utanför hemmets trygga vrå om man nu kan kalla det så... Vi spelade Wiii.. I ROCK! *skratt*

Idag har jag ätit lunch med Malin (ARVID) Arvidsson och hennes sessa Ellen.. Jisses vad stor hon har blivit sen sist, hela nio månader.. Efter det så kom darling över igen.. Vi har myst, pratat massor om livet och ex och känslor och graviditet.. Kuligt värre.. O så har vi ätit kvällsmat.. Så nice med härliga vänner!
*lycklig*





Nu ska jag snart göra mig klar för sängen.. Var uppe till 04 natten som var och ska inatt gå upp vid den tiden för att börja jobba i Falköping 05-18 typ.. Men tur att man har ett roligt jobb..

Dagens ord: Uppskatta dina vänner, de är prislösa!





Inga kommentarer: