onsdag 21 november 2007

Segisch!

Det är nog det ordet som kan definiera mig just nu! Har kommit hem för snart en timma sen (18.35) efter en arbetsdag som började vid 05 i Falköping! *pustar* Det har varit lite långt idag, men det är självförvållat att jag känner så eftersom jag lyckades lägga mig för att sova vid 00.30 inatt och gick upp 03.50.. *smidig*

Filmade mig själv när jag gjorde utrop idag.. *asgarvar* Så kass.. o det ser till och med ut som om jag har skittråkigt på jobbet.. men det har jag verkligen inte. Gillar inte att stå framför kameran dock.. lika lite som jag gillar att bli fotad! Hrm..


Snart kommer en ny go bekanskap hit.. en vän.. tror vi kan bli bra vänner.. eller ja det är iaf min förhoppning!

Nu ska jag bädda sängen, sätta igång tvn och göra mig en kopp the! Sen blir det sitta i soffan o snaggla och zappa lite antar jag! *skrattar* Ambitiös javisst!

Dagens ord: Ta vara på honom/henne.. Han/hon är den enda som är som just han/hon är! Var inte rädd, kasta dig ut det kan du aldrig ångra!






Inga kommentarer: