lördag 17 november 2007

Vem räknade

ut att dagen skulle bestå av 24 timmar?

Det är alldeles för lite! Lyssnar för tillfället på Veronika Maggio i sammarbete med Snook och Petter.. Inga problem! haha den låten är skönare än man kan tro! *flinar* Lyssnar på hög volym eftersom jag städat! Känns skönt! Det tog typ tre timmar mindre än jag hoppats på! Och nu ska jag faktiskt sluta städa eftersom det är dags att göra sig iordning.. Ska ta en bit mat i stan med en ny bekantskap.. ingen dejt, inte vad jag vet iaf.. =).. Ska blir riktigt trevligt!

Sen ska jag egentligen hinna med att åka hem till Malin Jacob och Ellen men det blir lite tight med tid eftersom lillebror vill bli klippt och det har jag ju lovat så.. *funderar* Det är märkligt att när man har något man ska göra så kommer det upp en mängd andra saker på en gång, men när man inte har något planerat alls, ja då finns det inget att göra? Märkligt!

Tråkigt väder ute! Bläh.. Fast nu tittade iofs solen fram! *glad*

Varför ska det vara så svårt att få fram vad man tycker? Ja menar gillar man någon borde det inte vara så svårt? Eller? Jag säger att jag är ärlig! Och det är jag! Fast det finns ju gränser, jag försöker att aldrig vara elak.. Men såra kan ju alla göra, man ska bara aldrig göra det avsiktligt! Men iaf.. Är det kul att efter några månader få reda på att någon finner en intressant? När man redan trott att det skeppet har seglat? *flinar* Haha bättre sent än aldrig är lite svårt att tillämpa i sådana här fall!

Jaja nu ska jag kasta mig in i duschen, hoppas jag inte får blåmärken! Vore lite jobbigt! *ler* Är på lite märkligt humör idag! Vet inte om det är upp eller ner! Men känner mig på något märkligt vis motiverad, jag kan dock inte lista ut vad jag är motiverad för? Kanske just för att jag är ledig på dagen idag och har saker att göra! *skrattar*

Dagens ord: Det är aldrig försent! Kankse bara senare än nödvändigt!

Inga kommentarer: