lördag 24 november 2007

Just a weak moment





Send me an angel!

Pratat med Mathias.. Mitt ex..
Han är helt otrolig den människan.. Han är varm, omtänksam, rolig, charmig och bjuder på sig själv till tusen! Jag har som jag sagt tidigare bara vänskapskänslor för honom, eller ja inte så bara.. Bättre vän kan man inte önska sig!
Men vad är det som gör att jag känner svartsjuka då när han träffat en sötnos? Jag menar jag vet att i själ och hjärta så vill jag inget hellre än att han är lycklig och att han hittar någon som gör honom det. Och det är den nakna sanningen... Är inte svartsjuk i den bemärkelsen att jag vill vara hans tjej inte heller i den bemärkelsen att jag inte vill att han ska ha någon annan.. *funderar* Kanske bara är så att han betyder mycket för mig och jag önskar att han inte försvinner ur mitt liv, vilket är lättare hänt när han finner kärlek!

Jaja nu fick jag det sagt oxå! *pustar ut*


Inga kommentarer: