torsdag 15 november 2007

Göteborg en timma!

Mitt i all vardagskalabalik som jag kallar liv på morgonen så glömmer jag min bok! Just den bok som jag tänkt sysselsätta mig med att se hur den slutar nu när jag har en timma rast i Göteborg! Varför? Och idag av alla dagar, när jag inte har lust att sitta vid datorn egentligen?
Jaja gjort är gjort, inte mycket att göra åt det! Kan ju inte spola tillbaka till i morse så jag får gott sitta här.. Men ska snart göra något annat. Typ läsa Metro för tredje gången i ordningen idag! *pustar* Kan ju medge att jag är lite trötter idag! Men det är inget som inte lite Cola och jobb råder bot på!
Sitter här i mina egna tankar.. Bilar susar förbi utanför och jag ser folk i ständigt flöde! Är det någon som faktiskt läser min blogg? haha.. vad gör det? Rätt kul att ha den ändå! Lite tidsfördriv och något som sätter igång tankeverksamheten hos mig iaf!
Skulle kanske träffat en bekant här i götet idag men det blidde inte så! Synd men det kanske kommer fler gånger, det går ju fler tåg så att säga!
*skrattar*
Lucas åker till pappa imorgon! Känns fult att säga det men det ska faktiskt bli skönt att vara barnledig en dag eller två, sen får han gärna komma tillbaka.. För tre veckor med en liten kotte varav två utomlands ja det kan man ju säga att det tar på en.. Rätt mycket faktiskt!
Ja just de.. en jätteirritation uppkom precis.. Jag trodde jag skulle få en jacka här nere i Göteborg.. men tji fick jag! Det finns typ inga fick jag höra! När de nya förarna i Falköping tydligen fått, som inte ens är utbildade än... de har typ fyra månader kvar innan de är klara.. Men nåväl jag får väl gå o frysa.. Får väl stämma SJ på några pengar om jag blir dödligt sjuk! *skrattar grymt*
Nu ska jag dega lite i fikarummet!
Dagens ord: Don´t get irritated, get eaven!

Inga kommentarer: