torsdag 29 november 2007

F***ing sucking day!

Sitter o lyssnar på Daughtry.. gött mos!

Städar Lucas rum egentligen! Han sitter här bredvid o plockar med leksakerna vi hällt ut på golvet för att sortera.. Han gillar inte att sortera märkte jag precis! *skrattar* Men han är söt så det gör ju inget!

Har pratat massor i telefon idag vilket har varit ett av de trevligare inslagen i mitt liv idag.. Grattis igen till taxikortet söter!..


Dagen började med att ge sig ut (03,30) o promenera hem från föräldrahemmet till mitt för att svida om till arbetsstassen och sedan slänga på sig HellyHansen regnjackan o upp på cykeln och iväg ner till stationen.. Regnar till tusen.. ingen trafik iaf så något positivt..

På jobbet plockar jag iordning mina papper o märker senare att skrivaren är kaputt och jag får skriva biljetter för hand hela första svängen till o från Götet.. kul liv..

Sedan fortsätter det, turfördelningen är fördjävlig och lägger ut en tur på mig tvärt emot önskemål och jag kommer ev få jobba julafton trots att jag bett om ledigt både en och fyra gånger.. *pustar o frustar*

Uppe i Falköping får jag sitta i en timma innan jag får åka hem sen för att tågen går kasst precis den tiden.. *pustar ytterligare en gång*

Sen kommer jag till dagis för att hämta min dooding.. åh tänker jag.. vila med honom en sväng när man kommer hem.. Men näääää då.. Då vilar han på dagis när man kommer dit.. O hans fröken hoppar på mig o bokar in mig för utvecklingssamtal imorgon vid 09,30.. jag som faktiskt förtjänar sovmorgon.. men nej då.. inte jag.. varför skulle jag få det?

Kommer hem iaf.. o då sprider sig lugnet.. Har babblat i telefon med en söt o go kille o så har jag busat med doodingen o nu städar vi, sen blir det bad.. Skön kväll med andra ord!

Imorgon blir det mat o film eller något annat med en goooo vän!

Nu ska jag städa klart!

Dagens ord: Positivitet är inte bara ett ord, omsätt det i gärning!



1 kommentar:

Mauro Pereira da Silva sa...

Waw, beautifull, congratulations!