fredag 28 december 2007

Growing old

Dagen som förflutit långsamt ömsom fort har varit jobbig, snuvig och allmänt trögflytande!
Den börjar som sådan att jag lämnar Lucas till sin far och vinkar hejdå till en ledsen lite kille klockan åtta på morgonen! Sen börjar jag jobba 09,15 jobbar djälvulståget till göteborg... Efter några raster både i Göteborg, Nässjö o Falköping där jag förövrigt träffar min favvo förare Pelle Plutt o munhuggs lite så slutar jag i Skövde kl 22,30.....

Har pratat en hel del med Herr Söt idag.. Alltid lika trevligt o mysigt.. Du lyser upp dagen med dina varma ord och ditt retande.. O ditt skratt får mig att mysa av välbehag!
Tack Henrik... Denna är till dig *pekar nedanför*




Nu är klockan snart tolv och dags för mig att avsluta denna dagen så graciöst jag kan. *skrattar*

Dagens ord: Det finns många sätt att göra någons dag. Ett leende och ett värmade ord räcker långt!




Inga kommentarer: